snow

Vad ska här stå idag?

Hej!

Ännu en dag. Jag har haft idrott på morgonen. Den börjar nio och halv elva är jag tillbaka på skolan. Så det blev nästan inget gjort på förrmiddagen alls. Men idrott är ju också ett ämne :-). På eftermiddagen pluggade jag till "Ljud-och-ljus-"provet"". Sen hade jag diskusion i det. Så om man ska kalla det prov vet jag inte. Snarare ett muntligt förhör.

Alla elever slutade vid halv tre för lärarna ska på utflykt :-). Gulligt ;-). Jag är ganska lättad idag. Undra vad det beror på? Kanske för att jag har bestämt mig för att jag inte behöver plugga hemma idag! Och det är ingen dans ikväll så jag har heeeela dagen fri.

Vi hörs senare :-).

KRAM!



Kommentarer
Postat av: Flun flunsson

Vet du? vi fick sluta tio i två!!! Helt sjukt, så gött att vara hemma tidigt :O :D Men hur gick det på diskutionen då?

2009-05-13 @ 15:33:48
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0