snow

Det är roligt att ha idolmys själv..

Jag lyssnar på Calle i "Idol" samtidigt som jag fjöntar mig. Det går bra.

    

Just nu rockar Tove scenen. Jäkla vilken stil hon har. Jag tyckte att hon påminde om Johan Palm innan men jag måste säga att jag har ändrat åsikt. Hon är riktigt bra! Men lika bra intervjuer som Palm gör kan ingen annan "idol" göra..

Vad har du för dig ikväll? Är det idolkväll, tebjudning, kafferep, saftkalas, läskparty, fredagsmyskväll, fest, städning, kuddkrig eller massage?

När man är sjuk så vill man bara bli frisk. Det är inte många andra tankar i huvudet. Sen när man är frisk har man tretusen tankar, krav och planer. Jag har gjort en liten lista..

Lista - tecken på att man börjar bli frisk!
1. När man börjar ställa krav på sig själv igen.
2. När man börjar tänka tankar som går utanför husväggarna.
3. När man börjar bråka med syskonet igen (nu pratar vi speciellt om barn 8-12 år). Så var det iallafall alltid för mig när jag var ung ;-). När jag började tjafsa med Adam visste man att jag var på bättringsväg. 

Nu ska jag fortsätta fira min klockvinst!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0