snow

Annie, det är kul, jättekul!

Jag skrev ju om det här innan idag, att det är tråkigt att blogga just nu. Eller jag formulerade mig på ett annat sätt men menade så. Skit samma.

Det jag ville säga är att jag ska göra det kul igen. Om jag bara intalar mig att det är roligt så kommer det tillsist att bli det :-). Ha ha. Eller inte. Men jag kan ju alltid försöka göra det roligt igen.

Ok? Försöka :-). Jag sätter igång direkt.

Som jag skrev imorse så håller jag på att fixa ihop bilder till mitt album. Jag har ritat upp i huvudet hur det ska se ut. Det är inte riktigt färdigritat men jag har hittat mina bilder. Och oj vad mycket bilder jag har då! Också ska jag välja ut de där speciella, som säger mig något.

"Vilken bild skulle jag absolut inte vilja förlora", tänkte jag (eller jag tänkte aldrig detta, för jag kom på i slutet att jag borde ha tänkt så..). Men visst var det bra tänkt? Tänk, tänka, tänker. Vilket ord. Fasionerande.. oj, det stavade man inte så. Fahinerande.. nej. Skit samma.

 
Det här är en av alla bilder som jag abolsut inte vill förlora.

Jag ska fortsätta min bildjakt.

Kommentarer
Postat av: Maja

ny blogg och länken ser du nedanför :P

2009-11-01 @ 15:57:43
URL: http://majalindstroms.blogg.se/
Postat av: Lina

åhh små hönor jag älskar er! fick du ändå tag på stugan-bilderna?

2009-11-01 @ 16:07:51
Postat av: Annie

Nej tyvärr. Jag kopierade den här från bloggen. Men i albumet vill jag ha den i större storlek. Men då blir det jättedålig kvalite! Så jag måste hitta den igen!

2009-11-01 @ 17:17:59
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Malin

Ååååå, saknar sommaren! Hoppas du hittar bilderna...! Ska bli riktight super duper kul att kolla i ditt album sen! :D

2009-11-01 @ 18:26:01
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag ska beställa nu, om några minuter! Men jag hittar inte den här bilden!!! SKit också! Den är bäst!

2009-11-01 @ 19:46:24
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0