snow

Snart frisk!

God morgon! Eller klockan är tio över elva och jag har varit vaken sen halv åtta. Så det är nästan mer god middag än morgon.

Som du förstår är jag fortfarande hemma. Men jag mår väldigt mycket bättre och ska gå till skolan imorgon! Jag och en kompis (vi kan kalla henne Häst. Ha ha. Nej nu får jag ge mig med mina djurnamn.. Hon heter Maja). Vi har pratat väldigt länge om att köpa träningskort.

Men vi kommer aldrig till skott och häromdagen frågade Häst om vi ska köpa det efter jag blivit frisk och jag tänkte bara "träna? hjälp. jag orkar knappt andas" Men nu mår jag som sagt mycket bättre och känner verkligen för att ta tag i att köpa det där kortet!

Biff, biffigare, biffigast

(Jag har försökt ladda upp en bild fem-sju gånger nu men det funkar inte..)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Häst va de ja ;-) nu ska vi bli biffar :-D eller vad tycker du Bläckfisk?

2009-11-12 @ 16:07:05
Postat av: Annie

ABSOLUT! I like biffar!!

2009-11-12 @ 17:28:58
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0