snow

Älskade helg!

Jag har kommit till den bästa stunden på hela veckan. Nämligen fredags eftermiddagen. Jag kommer aldrig tycka att lördagen är bäst. FREDAGEN vinner alla priser. Det finns bara ett minus och det är att man inte får sovmorgon. Annars finns det inget dåligt med den här veckodagen, i min värld.



Jag ska inte verka tjatig och hålla på och babbla om New moon hela dagen. Så istället kan jag berätta för den som ska kolla på Idol ikväll att Anders Bagge är sjuk och därför kommer Martin Stenmarck vara gästjurymedlem ikvälls program! Jag håller som vanligt tummarna för Erik men även för Mariette ikväll. Jag tror hon ligger lite risigt till men jag tycker att det ska vara hon och Erik i finalen (också hoppas jag att Tove kommer trea). Vi får väl se hur allt slutar om några veckor!

Finalen är alltid lika spännande. Jag får gåshud varje gång jag tittar på den, speciellt de senaste gångerna när finalen var i Globen. Någon gång i mitt liv ska jag se en konsert på en stor stadio. Jag tror att den känslan som man får när alla klappar och musiken pumpas ut från alla tusen högtalare är något obeskrivligt. Som man måste uppleva själv för att förstå!



Jag var i Globen en gång, när jag var elva. Men det var på en guidetur så det var inte samma stämning, minst sagt. Men jag kan ju alltid dra till med att jag har sett toaletten där Britney, Madonna och Sher skitigt ;-). Haha.

Hoppas din idolkväll, biokväll eller fredagskväll blir toppen! Blodiga, kalla kramar från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0