snow

Mitt i veckan

Hejsan svejsan!

Nu har jag varit sista dagen på dagis för den här veckan. Imorgon är jag tillbaka i skolan. Det känns lite konstigt. Jag har ju lixom börjat vänja mig vid att gå till "jobbet" på morgonen.. Det är roligare att vara på dagis än vad jag trodde från början. Jag hade tänkt mig att jag inte skulle ha tillräckligt mycket tålamod med barnen.. Men jag tycker att det är roligt att kunna föra en diskussion med de stora barnen samtidigt som de där söta, små ungarna är så himla gulliga när de vill sitta i knät och mysa.

Ikväll ska jag, Maja och Lina gå på spinning. Det är nog det absolut jobbigaste passet. Jag känner mig helt slut efter en kvart och när jag då vet att det är en hel timme kvar vet jag inte om jag kommer stå ut! Men jag ska ta mig igenom detta och förhoppningsvis känns det riktigt skönt efteråt!

Jag älskar verkligen den där känslan efter att man har tränat. Ett lugn fylls hela kroppen av! Det är nog det bästa med att träna :-). Plus att man får en Jacob-Black-mage då förstås..



För den som inte känner till Jacob Black visar jag en bild på han här..



Look at this hot man!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

jag tycker hot var en väldigt bra beskrivning av jacob black.That IS HOT!

2009-11-25 @ 17:09:29
Postat av: Annie

haha, jag tänker långt! ;)

2009-11-25 @ 17:20:01
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahahahaha!!! Det finns någon likhet mellan oss alltså! Fast kan inte riktigt sätta tänderna i vad det är ;-)

2009-11-25 @ 20:59:25
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/
Postat av: Mallan

Alltså.. he is hot... bokstavligt talat...

2009-11-26 @ 12:44:19
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Hahah Snygg bild;)Annie jag titta på när du börja att skaffa bloggen;) Det var roligt att se;) Du gjorde många <3 :D

Pussssssssss

2009-11-26 @ 18:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0