snow

Farsdag gånger två

Kvällen här igår var mycket trevlig. Lite film, dipp, popcorn och busringning. Just nu ska jag egentligen dansa. Men jag har ont i hela kroppen. Jag känner mig ömtålig, jobbigt värre. Så här sitter jag. Hade tänkt jobba lite, skolarbete. Och sen ska jag nog följa med en runda till Mormor och Morfar..



Glöm inte bort Farsdag. Jag firade Pappa en vecka i förväg. Jag trodde nämligen att det var Farsdag förra söndagen. Men som tur hann jag inte ge en liten present som jag köpt till honom innan jag kollade i kalendern.. Haha. Så nu har han blivit firad två gånger :-). 

Trevlig söndag!

Och du.. glöm för alltid i världen inte finalen av Ensam mamma söker ikväll klockan åtta på Trean!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Hahhah Annie du är ju allltid roligt!:D

Jag glömmer inte att kolla på ensam mammma söker:) Vi får messa sen och se om dom har tagigt den rätta killen!:D Pusss

2009-11-08 @ 18:32:40
Postat av: Annie

Jaa, smsa mig när du kommer hem (y) !!

2009-11-09 @ 10:18:08
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0