snow

Frukost med Maja

Jag startade dagen med en frukost med Maja på stan. Expediten gjorde en miss. Maja beställde först sin mat och fick betala 29 kr för sin macka. Inget konstigt med det, eftersom det stod att den kostade 29 kr på skylten. Sen när jag skulle beställa, en precis likadan påstod tjejen i kassan att mackorna hade ökat 10 kr i pris och att de hade glömt byta skylt.

Så när jag hade lagt fram jämna pengar och allt tyckte hon att jag skulle betala en tia extra.. Fast att hon inte hade gjort så mot Maja. Det var inte tian i sig jag brydde mig om utan att hon gjorde som hon gjorde. Hon såg ju att jag såg när Maja betalade. Jag stod ju för tusan precis brevid! Undra om hon hade något emot mig, jag såg kanske rik ut :-). Haha. Vi hade iallafall en trevlig fikastund och det var ju huvudsaken.



Nu ska jag surfa runt... GLAD lördag!

Kommentarer
Postat av: Lina

det är fint på espresso house men personalen är seriöst fucked up. Jag har dessutom hört nu att en den har fått mögliga mackor....

2009-11-14 @ 14:33:03
Postat av: Maja

Haha bilden asså, inte schysst :P och det var riktigt gott med mögliga mackor också :-D Det va kul att ses!

2009-11-14 @ 14:56:04
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0