snow

GODNATT!



OCH SOV SÅ GOTT! IMORGON ÄR DET NEW MOON VAMPYRER, MÄNNISKOR OCH VARULVAR!


Kommentarer
Postat av: Maja

För dig kanske, så himla synd att jag missar den. Istället åker man ju till Prag, men det kommer säkert bli roligt!! :) Hoppas filmen är bra!!! :D Vi hörs och ses, kramar! :)

2009-11-19 @ 21:40:51
Postat av: Malin

JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD!!!! mm, det ska bli "kul" att se Jacob, haha! Jag undrar hur Lina kommer reagera. hon kommer smälla av helt alltså... jag menar då när hon ser jacobs... ja... mage... Men nu sitter jag på "halvhåla". Svenskan börjar om tjugo minuter. Hoppas du har det bra! =) Kram

2009-11-20 @ 09:15:52
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Berggren

Gaaaaah! Det luktar häst! mmmmmm...

Längtar något sjukt till NEW MOON! Jag tycker din blogg är superfin och det är alltid roligt att läsa ;)

2009-11-20 @ 12:54:42
Postat av: Annie

Ja du Maja ska ju åka till Prag. Eller du ser kanske inte detta förän du kommer hem igen! Men hoppas du får en rolig resa! :-) och du kan ju se new moon när du är hemma igen! Puss på dig :-)



och vi ses ikväll Annie och Malin! :---D den här filmen kommer vara bästare än bästast!

2009-11-20 @ 13:06:43
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0