snow

Herr Stelkramp

Jag har inte rört datan förens nu. Dagen har sprungit iväg, precis som de flesta tisdagar gör. Skola, promenad med Cindy och dans. Också har jag fått mina foton!! Därav ingen tid till datan eller tv:en ikväll. Jag har klippt och klistrat och jag tror att det kommer bli ett väldigt bra album :-).

Nu är jag trött och behöver sova. I skolan var jag tröttare än tröttast. Imorgon är det onsdag. En väldigt bra veckodag. Tre roliga lektioner och skoldagen slutar vid kvart över två. Men jag ska ta grissprutan imorgon.. Jag som hatar sprutor.

Jag gick till sjuksyster flera gånger innan jag tog stelkrampsprutan i fyran. För att prata och "bli kompis" med den där äckliga nålen. Och det gick ju faktiskt riktigt bra. Vi träffas aldrig men jag och Herr Stelkramp har telefonkontakt och försöker höras av ett par gånger i månaden.. :-D.


En av alla bilder i albumet!

Nej nu är det dags för mig att släcka. Puss och kramar!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Ååååh, vad roligt! :D Blev det svart-vita bilder i hela albumet!? kram

2009-11-04 @ 12:59:47
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Annie

Nej.. lite svart vita. Men de flesta vanliga!! :D

2009-11-04 @ 15:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0