snow

I datasalen

God morgon!

Just nu sitter jag i en datasal i skolan. Det är ganska mörkt i rummet, bara ljus från dataskärmarna och fönsterna. Klassen är samlade, ganska trötta efter helgen, allt är precis som det ska.. Förutom min hals som värker och min röst hörs inte ok. Jag vet inte om det är sprutan som gjort mig sjuk eller om det är något äckligt virus. Jag orkar inte vara sjuk. Det är skittråkigt!

Om tjugo minuter börjar datakunskapen. Jag är lite nervös ifall vi ska få tillbaka provet som vi gjorde i fredags. Jag känner inte för det idag. Jag är inte mentalt förberedd på resultatet =-).

Nu ska jag bli frisk och glad! Önska mig lycka till!

Förlåt för min pissiga humör. Jag får dåligt samvete. Jag hoppas jag inte smittar. Varken med halsontet eller med humöret. Jag ska rycka upp mig.

Puss och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0