snow

Jag älskar torsdags kvällar!

Jag och Pappa har fixat med tv-rummet som vi kallar för "Äppelrummet". Det är nämligen äppelträd-golv och när vi la det tyckte tioåriga jag att det var fiffigt att kalla det Äpplerummet.

Vi har bytat tv här, fixat med hyllor. Jag har orkat hjälpa till en del med att flytta och damma böcker och filmer. Äpplerummet fick iallafall sig en uppfräschning och nu sitter jag här och bloggar samtidigt som jag kollar på "Förkväll". 

Snart ska vi äta en av mina favorit rätter - Lax med pasta, dressing och sallad. Det är så himlens gott :-). Jag gillar torsdags kvällar!



Nu längtar jag efter mitt vanliga friska liv! Det ska bli roligt att cykla till bussen, träffa klassen och ha matte (dock inte engelska, ha ha) imorgon. Jag hoppas att Du är frisk och är glad. Puss och kramar från mig. 


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin hälsar på här igen:)

Hallu Annie!:) Jag ska bara skriva att vi hade också lax idag med potatis och sallad:) Hahha Puss på dig:)♥

2009-11-12 @ 17:54:44
Postat av: Annie

GOTT :-). Vi ses på lördag!!

2009-11-12 @ 19:37:58
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag tycker om att du hälsar på här igen och roligt att du kommenterar! I like it :-)

2009-11-12 @ 19:40:31
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Lina

du e så sjukt cool som skrev på engelska ;) "I like it" cooooling!!!!

2009-11-12 @ 19:53:51
Postat av: Malin

Jaaa.. hon har börjat använda engelska hela tiden. så sjukt störigt, eller hur Lina!? Nej men Annie jag skojar ju bara. Jag tycker vi ska bli bättre på att kommetera. Eller jag kanske jag menar då. du kommenterade ju rätt så rejält. Men det var bara för att du hade tid föratt du var sjuk. Du får göra det även när du är fridk, om du vill :) Puss på dig!

2009-11-12 @ 20:18:52
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0