snow

Jag hatar regn!

HEJSAN!

Vi börjar med gårdagen då jag var på spinning. Det finns vissa träningssätt som är jättejobbiga. Men man tycker att det är så roligt så man kämpar ännu mer.. Så tycker jag inte om spinning. Det är bara så in i helvets jobbigt att jag tröttnar på det snabbt. Maja har en helt annan mening om den här träningen så vi får väl se vem som vinner fighten med att träna mer i det där mörkblå rummet med massa cyklar.



Idag hade jag besämt mig för att cykla till skolan (jag skulle ju egentligen ha gjort det förra torsdagen men det var inte så bra väder då. Det var det däremot idag.) Solen sken och jag kom iväg i tid. När jag kom till skolan hade vi idrott, kickboxning, som förövrigt är riktigt roligt! Sen var det matte där vi fick tillbaka våra matteprov och jag blev väldigt nöjd! Äntligen! Också hade vi engelska där vi ska skriva en uppsats (vi har morgondagens lektion också på oss). När jag cyklade hem vid fyra tiden var det inte lika fint väder längre. Det blåste som tusan, regnade och var mörkt och jag hade ingen mössa med mig så jag frös öronen av mig!

Jag kom hem, fick duscha för tredje gången idag och klä på mig torra kläder. Sen tränade jag lite på en jullåt som jag hade i läxa till flöjten och sen körde jag iväg till Musikskolan.. Jag kom fram, spelade och satte mig sen på moppen för att köra hem, då det spöregnade ute. Jag kom hem, dyngsur ännu en gång och har kommit fram till att idag hatar jag regn!


Det här paraplyet hade passat mig perfekt!

Nu har jag lite tid till att ta en paus och andas ut. Det har verkligen varit mycket den här veckan. Så nu ska det bli skönt att inte göra någonting alls ett par timmar! Hoppas du har det bra, trots allt regn..! Puss & Kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

Om du gillar kickboxning hade taekwondo passat dig perfekt. Där sparkas man och slår med nävarna ganska mycket! :D

2009-11-27 @ 09:11:47
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du börjat på det helt?

2009-11-27 @ 13:15:09
Postat av: Annie

Har du börjat på det helt?

2009-11-27 @ 13:15:41
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0