snow

Lite smått och gott

Det är lördag.

Jag har fixat med albumet, ätit och läst bloggar. Jag gillar inte latdagar men jag tror verkligen att den här var behövlig. Jag och Mamma har nu varit och handlat lite, kollat på lampor, hockeyspelare och nötter. Haha.


En dag i maj. Mitt fotoalbum.

Nu har jag inga bilder kvar att klistra in men 13 tomma sidor. Så jag behöver göra en ny beställning.

Ikväll kommer Maja och Lina hem till mig. Vi ska em.. ja, vad ska vi göra?.. jag vet faktiskt inte. Men det ska bli roligt! :-). Jag hoppas du får en bra lördagkväll.

Puss och kramar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte vilken hockeyspelare som helst heller haha

2009-11-08 @ 16:54:40
Postat av: Malin

Ååååååh, jag vill komma och se ditt album! :D

2009-11-10 @ 16:17:29
Postat av: Ååååååh jag vill komma och se ditt album! ;D

2009-11-10 @ 17:16:45
Postat av: Johanna

Ååååååh, jag vill komma och se ditt album! :D

2009-11-10 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0