snow

Macksnack

Klockan är 20.27 när jag loggar in här. Jag har träningsvärk i händerna. Boxningsövningarna tog hårt igår! Jag är den typen som gillar träningsvärk. Den smärtan är så himla härlig att ha, även om den kan vara besvärlig. Då vet man lixom att man har tagit i och kämpat (eller att man är ovältränad, haha) men jag föredrar ju såklart att tänka att man har kämpat!

Just nu är jag väldigt trött. Både i kroppen och knoppen. Dagarna springer iväg att jag knappt hinner tänka. Som du märker kommer det bli mycket snack om träning här framöver. Men den som inte trivs kan ta sitt pick och pack och lämna min blogg.

Jag stannar i varje fall.



För att variera mig lite och inte bara prata om träning så tänkte jag visa min supercola macka som jag hittade häromdagen i mackpåsen (det var ett konstigt ord, det heter kanske brödpåsen på korrekt svenska). Det kan ha varit han på bageriet som tänkt att "den här mackan kommer säkert hem till Annie så då får ju jag passa på att skära ut en litet hjärta". Eller så var det bara av slumpen att den här mackan blev som den blev. (Jag hoppas ju såklart att där fanns en eftertanke).

Det är svåra problem det här. Alla har olika teorier och ingen vet eller kommer får veta vilken som är den rätta. Nej vännen, jag är riktigt trött och sitter här och babblar om mackor. Det finns viktigare saker att göra. Så som att kolla på tv, läsa lite i "Ljudet av ditt hjärta" (som för övrigt är riktigt bra just nu. Den var så sjukt seg ett tag) eller varför inte att gå in på Pågens hemsida och leta upp den godaste mackan?  

Sov så gott, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hmm, det där med mackan är verkligen ett mysterium måste jag hålla med om. Men min teori är ändå att där har varit en liten mus och ätit på den :-D

2009-11-25 @ 15:34:14
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0