snow

Makalöst bröllop...





.. hette teatern igår, som var jätterolig! Jag hoppas den kommer på film så att jag får skratta med den igen! Jag är alltid sån. Jag vill alltid se bra filmer eller vad det nu kan vara om och om igen. Jag kan kolla på en film 15 gånger utan att tröttna. Det måste vara något fel :-). Jag tror jag var tredje yngst på hela teatern. Medelåldern var 47 typ... Varannan var gråhårig. Haha.

Idag är det söndag. Jag tror du redan vet vad jag tycker om söndagar. Men just den här tror jag kommer bli annorlunda. Jag behöver nämligen inte plugga ett skit idag!! Åå, det känns så himla skönt. Då kan jag lixom ha helg hela helgen.

Varm kram Änniiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0