snow

November är mysig

Jag vill ha mina bilder nu, nu, nuu! Jag vill sitta och pyssla och klistra, skriva och minnas. Jag hoppas att de kommer imorgon.

Varför händer det så lätt att man (eller rättare sagt Jag) sitter vid datan precis hela eftermiddagen. Jag slutade tidigt idag och bestämde mig att jag ska inte sitta framför burken så länge idag. Men jag är fortfarande kvar..

Nu är klockan halv fem. Det är skymning. Ingen sol skiner, bara massa sega moln. Det är mörkt. Jag ska skita i att jag inte gillar november. Jag ska börja gilla de mörka månaderna. För inställningen gör inte allt, men en stor del. Jag ska göra det mysigt. Därför bestämmer jag nu att jag inte ska sitta vid datan något mer den här kvällen. Jag ska måla naglarna och hjälpa Mamma att laga mat. Det ska jag banne mig göra!

Tänd massa ljus, sätt igång en bra film eller laga mat så att det doftar i hela köket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0