snow

OnsdAJ!

Onsdag igen.

Det blåser storm, det är mörkt och jag borde säga att jag hatar november. Men jag säger inte det idag. För jag tycker inte det. Jag vet inte om min intalning om att november är mysigt har fungerat eller om det faktiskt är så att jag tycker det.. Men jag gillar detta. Klart som tusan att jag inte skulle tacka nej till sol och bad men allt har sin charm.

Jag kom hem för en stund sedan. Jag stekte bröd i lite olivolja och vitlök och la på tomat, avokado och fetaost på mackorna som jag hade rört ihop. Det satt som en smäck kan jag få be att tala om :-). Nu är jag pigg och glad, inte alls sjuk av Svinissprutan som jag tog idag. Jag har bara lite ont i armen. Annars är allt som det ska.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan ska jag sätta igång lite bra musik och fortsätta med albumet. Också ska jag bli lite sjuk. Kräka, ha ont i huvudet, fortsätta ha ont i armen och allt vad som nu sägs att man får efter sprutan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0