snow

Se det positivt!

(Innan jag säger någonting annat så måste jag bara berätta (för den som missat) att Rögle har vunnit två matcher i rad. Det är verkligen positivt).

Också var lovet slut. Men istället för att deppa ner sig totalt för att man vet att det är sju tuffa veckor tills nästa lov så måste vi tänka positivt. 



Ett. Det är bra med rutiner. Då sitter man inte och slöar hela dagar.
Två. Man får träffa klassen varje dag (om det är en rolig klass, annars kan man stryka den här punkten direkt! 
Tre. Man får lära sig nya saker. 
Fyra. Man uppskattar helgen ännu mer. 

Det var riktigt förbaskat segt att gå upp imorse. Tröttheten brukar släppa hyffsat snabbt på mig men idag gick jag och la mig efter det att jag hade ätit, duschat och allt vad som nu behövs göra. Det var jätteskönt :-). Men nu är jag pigg igen och hade tänkt mig att jag skulle sitta här vid datan och slappa någon timme.

Ska bara fylla på saftglaset sen är allt bra :-). Hoppas att du mår bra idag och att du är på bra humör.

KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0