snow

Tillsammans kan vi..

...gör världen lite gladare!

Nu vill jag slå slag i en sak. Jag tycker att vi svenskar är stela. Nu menar jag inte alla men generellt. Häromdagen när jag var på riktigt dålig humör så log en tjej åt mig, helt oväntat. Ett leende och jag blev glad. Tänk, så lite kan göra en så glad.


- Hej!

Så kom igen nu. Nu ler vi mot varandra! Eller så öppnar vi munnen och säger hej. För hur svårt kan det vara? Hur mycket energi kostar det oss? Ett litet hej eller leende och du har gjort någon annans dag!


Lite glädje skadas ingen av!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Annie du har helt rätt!:D Du får ett stort R!:)♥

Puss

2009-11-06 @ 19:14:58
Postat av: Annie

haha, thank you!! ;-)

2009-11-06 @ 23:08:00
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0