snow

Tummen upp!

Började dagen med att åka buss till skolan (jag fick inte cykla). Varje torsdagsmorgon har vi mentorstid. Idag hade några i klassen fixat frukost till oss alla, som vi mumsade i oss innan streetdansen började!

Den här dagen har gått ovanligt snabbt. Torsdagen är annars den sega dagen (jag slutar typ halv fyra, längsta dagen på veckan) men just idag var jag på gott humör och det var min klass också kändes det som :-). Jag vill ha fler sådana här dagar, tack!

Nu sitter jag i soffan och dricker äppeljuice. Det är mörkt som natten utomhus och klockan är inte mer än halv fem. Hjälp, dagen försvinner verkligen fort på hösten..

Puss på dig.

PS: Du har väl inte missat att New moon har premiär imorgon! Några i klassen ska se den inatt! Ååh, fy vad ballt. Det skulle jag också vilja. Jag ska se den först imorgonkväll! Jag längtar som en gris!!! JIPPII, Edward and Jakob, here I come!!

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin!:)

Kul att du är på gott humör Annie!:) Jag tyckte att dagen har gått så låångsamt!! Men i morgon är det ju FREDAG!!! Jippi!!!;) Pusss

2009-11-19 @ 17:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0