snow

Vännen Gris

Jag sitter och smsar med min kompis (vi kan kalla henne för Gris). Hon har fått svininfluensan. Vi pratar om grisklubben.se, hur man visar sin tacksamhet som gris och om grisutvecklingen. Gris mår inte alls bra. Usch, lilla grisevännen då. (Det är ganska roligt att kalla ens vän för Gris. Testa själv! Men se upp: FRÅGA FÖRST om det är ok).

Det är lite svårt ibland att veta vad man ska göra när man är sjuk. Konstigt nog tycker jag att det inte alls har varit långtråkigt den här gången. Jag har kanske mognat (haha, mognat? nämnde jag Gris.. ha ha). Nej men jag vet inte vart tiden tar vägen.

Så vad ska man göra när man är sjuk?!

Sova - du sover bort dagen (vilket jag menar i positivt syfte den här gången).

Drick massa vatten - tar inte så mycket tid men du blir frisk snabbare.

Data - Läs bloggar, blogga eller kolla på Ensam mamma söker :-D (Malin påstår att jag är en nörd..)

Film - Holiday är verkligen gullig måste jag säga. Den är perfekt att kolla på nu när det närmar sig jul.

Smsa - Om det finns någon som också är hemma och är sjuk. Man kan faktiskt bli ganska glad av det.

Nöff nöff

Kommentarer
Postat av: Här kommer kusin vitamin:-D

Heeeej Annie:-) Hoppas att du mår bätrre:) Jag ska bara säga att jag tycker inte att du är en nörd som Malin säger, Om Malin menar ensam mamma söker så är jag också en nörd;) Hahah:) Det andra var att du får hälsa din lilla vän gris från mig ävem om hon inte känner mig;) Ha det så bra Annie:) Puss på dig:) Krya på dig om du är sjuk än!:-D

2009-11-11 @ 20:51:09
Postat av: Annie

Tack kusin!! Åå, just ja. Jag skulle smsa dig om en grej. Skit också. Nu glömde jag det. Aja, jag tror du sover nu. Men jag gör det imorgon!



God natt!!

2009-11-11 @ 22:19:22
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0