snow

091004

En riktigt slappesöndag har jag haft, gick i pyjamasen till fem. Dagen började i gitarrspelandets tecken. Efter en stund sa en inre röst (inte Ewards, tyvärr) till mig att jag borde plugga. Efter cirka två timmars tänkade gjorde jag som den sa. 

Jag pluggade i några timmar och har lite mer kött på benen om vad stroke är. Sedan blev det lite filmtittande, stormpromenad och nu sitter jag här nyduschad. Mörkret börjar falla utanför och det känns helt ok. 

Jag är lite sugen på att läsa min braiga (det är ett bra ord tycker jag) bok, "När jag hör din röst". Det känns som att ingen som läst alla Twilightböcker tycker om tvåan. Det gör däremot jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0