snow

Besöks kusiner

Jag har försökt logga in här tidigare idag utan att lyckas.



Idag har jag och Ebba varit hemma hos min mormor och morfar, hennes farmor och farfar. Vi bakade pannkakor, gick en promenad och åt bullar! Allt stod alltså rätt till :-).



Den här randiga tröjan köpte jag igår och känner redan nu att jag kommer bo i den resten av mitt, förhoppningsvis, långa liv..

Nu sitter jag och laddar med Michael Jackson musik. För imorgon är det världspremiär för hans film "This is it" som jag och ett gäng människor ska gå på!



Kramar till Dig

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Jag tyckte att vi hade jätte mysigt i dag!:) Hahah att busschaffören köpte korv;) Vi får göra så en dag igen:) Vi får se vem vi ska hälsa på;) Pussssss♥

2009-10-27 @ 21:02:27
Postat av: Annie

Det tycker jag också att vi ska göra om! Ja, vad konstigt gjort av honom.. när han arbetar kan han ju inte gå till kiosken ;-).



Puspuss



Ps.Jag gick inte heller till dansen idag. Bara så du vet!

2009-10-27 @ 21:52:00
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0