snow

Glad lördag!

Lördag!

Idag har jag varit på skojakt. Det slutade med att jag var ganska många hundra lappar fattigare och ett par skor rikare.



Vet inte om mina fötter har krympt men jag behövde ha 38:or. Annars har jag 39/40.. Men när det är skinn så ska man köpa ganska små skor eftersom man töjer ut dem. Så just nu sitter de som ormskinn och jag kan knappt andas om fötterna!



Nu när det är höst kan man ju börja använda mössa! Det tycker jag är roligt :-). Denna mörklila/plommonfärgade är från Åhlens. Den sitter på mitt huvud just nu.. (varmt)



Jag har fått låna den här boxen av en tjej i min klass, Josefine. Jag fick den i torsdags men har inte börjat kolla på den än. Är rädd att jag blir beroende ;-). Men tänkte kolla på ett avsnitt nu. Jag har ingen aning vad det handlar om men kan tänka mig att det är är sån serie som faller mig i smaken!



Ikväll ska jag hem till Maja! Vi ska prata, prata, prata och prata!

GLAD LÖRDAG!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin!:)

Vad snygga skor och mössa!:) Pusssss

2009-10-10 @ 18:17:16
Postat av: Maja

one tree hill, jag råder dig att se den, så sjukt bra är det!! hoppas you enjoy den och ha så kul med Maja, vi ses och hörs! kram :)

2009-10-10 @ 19:08:10
Postat av: Johanna

Vad söt du är gumman!

2009-10-10 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0