snow

Kanske inte så pigg men..



Jag satt och väntade för att spela.. Hade lite tråkigt och tog lite kort. Det är så man ska fördriva tiden :-).

Just nu är jag ganska tom i huvudet. Eller trött heter det kanske. Medveten om att hela idrottsbagen är full med kläder, sängen obäddad, kläder lite här och var och massa prov till nästa vecka gör mig ännu tröttare. Men inga sura munnar här inte! Så för att inte glömma allt som ska göras ska jag skriva upp det på en lista nu. Så att jag kan ha fullkoll, för det är precis vad jag alltid vill ha :-).

Imorgonkväll kommer däremot en dag jag har längtat efter! Vi ska återförenas ;-).



Nu ska jag spela lite Guitar Hero! Men först måste jag ringa damen som du ser längst ner i högra hörnet. Hon har en och annan sak att förklara. Hehe, nej jag skoja bara. Kul skämt, föresten...

Puss och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0