snow

Lite gitarr, lite bilder, lite skosnack

Jag har fått en idé. Jag ska lära mig att spela gitarr. Jag har suttit i ett par timmar nu och försökt. Är redan öm om fingertopparna och har försökt spela både Forever young och Hurtful trehundrasjuttiofem gånger, var. Men jag gör framsteg. För två timmar sen hade jag glömt bort hur man tog Am, Em, C, F, D7 och G och nu har snappat upp dem igen :-).





Jag har lagt över bilder från sommarn. Känns lite konstigt, lite långt borta men ändå så nära.





Jag sitter här och funderar på väldigt väsentliga frågor så som hur länge jag har gratis sms, vad klockan är och vad för skor jag ska köpa. På tal om skor. Nu vet jag varför jag har varit så frusen av mig!! Mina skor, dessa:



har något läckage! Euuu, jobbigt, stackars liten va? Mm, verkligen synd om mig. Finns det något i världen som är hemskare än att Annie Karlssons skor är sönder? Kanske.. kanske jättemycket annat.

Jag läste en text i min Fredbok om en liten tjej i Vietnamkriget. Jag blev tårögd. Läs den, du som är 16 år innan ett visst datum i september. Den var värd fler tankar.

Många kramar Annie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0