snow

Lördag

Idag har jag gjort ännu ett försök att slösa pengar. Den här gången i ett regnigt Helsingborg med en lång, lockig, ljus tjej vid namn Malin. Lite tågresande, lite hamburgare, lite kläder, lite puder, lite regn, mycket regn, mitt paraply från Stockholm kom till nytta (om jag berättat om den historien här?) och ett litet besök i den nya tasty-house-insperarande butiken. 

Jag hade tänkt ta med mig kameran. Men attans rackare så gjorde jag det misstaget att jag glömde den hemma.
Så mobilkameran fick duga till de väldigt få bilder jag tog.



Oj, det här inlägget tog några timmar att skriva. Blev lite middag och annat emellan..

Trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0