snow

En varulv på stan!

Så har det blivit onsdag.



Dagen började med en promenad ner till havet. Vi hade pulsklockor på oss och syftet med rundan var att se om pulsen ökade eller sänktes när man går med stavar. (Vi gick antingen med stavar till havet och utan hem eller tvärtom). Det vi skulle komma fram till var att den ökade men eftersom det är mycket mer uppför på hemvägen så var min puls högre utan stavar ;-).

 

Idag har jag ingenting på schemat och det tackar jag för. Igår hann jag knappt andas. Det var bara massa spring hit och dit. Också var det kväll på tre sekunder. Men jag är lite sugen att besöka Friskis så jag ska se om jag kan få med mig någon :-).



Detta är ingen bra bild men ser du vilken äcklig tusenfoting jag och Lina såg när vi var ute och gick i fredags? Euu säger jag bara. Alldeles hårig och konstig. Jag har aldrig sett något liknande!

Vet du vad jag mer såg häromdagen?! Jo, en varulv! Jag var lite rädd för den om jag ska vara helt ärlig. Inte alls någon jag skulle vilja vara i närheten av. Jag har ju läst om hur farliga dessa kan vara ;-).



Så, nu har du fått lite uppdatering vad jag har sett på sistonne, tusenfotingar, varulvar och havet :-). En härligt blanding måste jag säga!

Kram

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Vad är det på bilden?? Jag vet att det är en varul eller en människa;) Pusss

2009-10-15 @ 16:44:41
Postat av: Annie

Det är en människa som klätt ut sig till en varulv! SES PÅ LÖRDAAAG!

2009-10-15 @ 19:25:54
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Lina

och denvar större i verkligheten än den är på bilden, larven alltså.

2009-10-16 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0