snow

Fifafyfan

Hello!

Det blev förlust igår för Rögle. Nu ska jag vara helt ärlig: matchen var sjukt dålig och vi stod precis nedanför klacken så alla 30/40 åringar skrek och visslade intensivt oss rätt i öronen hela matchen. Jag tycker det är rätt omoget av dessa män att hålla på och skrika massa könsord till spelarna. Undra hur de uppfostrar sina barn egentligen.. Jag tycker också det är omoget av spelarna att slåss och ha sig. Nej, snälla säger jag bara, VÄX UPP KILLAR!  



FifaFYFAN, det var mitt uttryck igår.

Annars var kvällen bra. Vi åt Zlatan (pizzan Zlatan) och pratade, gav varandra massage och hade det väldigt mysigt. Vi hade bestämt att den här kvällen skulle kallas för "bölekväll" men ingen av oss grät, men tur var väl det :-)- 

Just nu är klockan inte mer än 9.16 eftersom vi skruvat tillbaka klockan. Här hemma gör sig familjen klar för att köra en runda till Ikea och klockan tolv ska jag dansa.

Det är min söndag. Vi hörs lite senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

fifaFYFAN hahahahaha

2009-10-27 @ 14:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0