snow

God natt

Nu är spöktimmen här. Vi har suttit i min källare och skrämt upp varandra. Också har vi kollat på Idol där Nicklas fick packa sin väska och åka hem. Det tyckte vi inte om..

Jag är väldigt trött nu, är väldigt glad att det är lov, har lite ont i halsen, kan beror på att klockan är mycket och att jag har pratat för mycket. Jag sitter här och skriver av mig lite. Jag ska försöka varva ner. Det blev visst lite för mycket Coca cola.



Nu ska pyjamasen på också ska jag krypa ner under mitt tjocka täcke i ett skönt svalt rum! Imorgon vaknar vi upp, pigga och utvilade till LÖRDAG. Det ska vara lördag i en vecka nu. Vi ska vara lediga. Förhoppningsvis Vi, Vi som läser min blogg. Jag ska sova för dig som ska jobba eller gå i skolan och ge massa kraft!

Puss på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0