snow

Helg

God morgon!

Kvällen igår var trevlig! Det var roligt att träffa klassen igen (eller ja, halva klassen). Vi sjöng Sing star, åt morötter och gurkstavar (om man går Friskvård blir det ju bara nyttigheter!). Sedan trallade vi iväg till Bahnhof där det som vanligt var varmt och trångt :-). För mig slutade kvällen vid två. Jag la huvudet på kudden fem i halv tre. När det hade slutat tjuta i mina öron somnade jag gott.

Också har det blivit lördag. Det är helg. Den här veckan har gått för fort. Den var här i några minuter också försvann den, känns det som. En hel vecka kan väl inte bara försvinna? 



Idag ska jag göra absolut ingenting. En film ska jag kanske beta av och ikväll blir det släktkalas för hela slanten. Det ska bli roligt :-).

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Jag diggar bilden;-) Vi ses i kväll Annie!:-) Puss ♥

2009-10-31 @ 15:12:44
Postat av: maddiz

tack själv! det var riktigt roligt! :D <3

2009-11-01 @ 12:23:03
URL: http://maddizb.blogg.se/
Postat av: Lina

slutade det tjutaså fort för dig?för mig tog det drygt två dagar. orättvist.

2009-11-01 @ 16:11:54
Postat av: Annie

TVÅ dagar?! Hjälp.. då hade jag aldrig gått dit igen ;-). Haha, stackare!

2009-11-01 @ 17:26:13
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0