snow

Jag hänger läpp idag

Det känns som att jag har haft lätt till gråt hela den här helgen. Jag tror det var det där med katten igår som öppnade mina tårkanaler. Jag gillar verkligen inte söndagar. De kan ta och slänga sig i någon flod och drunkna.

Nu skiter jag i att plugga. Det fastnar ändå inte så ser jag ingen mening med att slösa tid på det. Jag har istället tänk gå in och kika på massa kläder. Jag tror att ite ytliga saker kan få mig på bättre humör just nu.


Klockan silvriga klockan näst längst till höger gillar jag skarpt! Den kommer från Thomas Sabo

STOR KRAM 

Kommentarer
Postat av: Lina

jag gick in och kollade igenom thomas sabo klockorna och fastnade för exakt samma haha, oväntat.

2009-10-21 @ 18:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0