snow

Käraste Rybak

Jag har varit ute och sprungit. Det var väldigt länge sedan sist. Jag sprang ner till havet och det var lika fint som igår. Också har jag pluggat lite engelska och matte och kollat på "Bonde söker fru". Jag hittade också en intervju med Alexander Rybak.



Efter att jag och Malin kollat på honom i Stockholm så blev jag ju lite smått förälskad, det kunde inte hjälpas.. Malin fick förbud att sjunga på hans låt under hela veckan. Och ändå när vi gick där på gatorna, eller lagade mat eller vad tusan vi gjorde så började hon nynna på den här j'kla Fairytale-låten. Men den där förälskelsen la sig hyffsat snabbt och nu kan jag titta på intervjuer med han utan några större problem :-).

Så, nu var det sagt. Jag som skrev häromdagen att jag skulle kanske sluta blogga för det är inte bra att ge ut så mycket om sig själv. Också sitter jag här nu och skriver så fingrarna glöder om den där Rybak..

Sånt är livet :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0