snow

Lite söndag

Jag har dansat. Inte så roligt idag. Kunde inte riktigt fokusera. Vet inte vilken värld jag var i. Men nu är jag tillbaka framför datorn igen, för att plugga.

Det ekar ekosystem, fotosyntes, abiotiska och naturligt urval i mitt huvud. Jag är inte så sugen på att plugga just nu. Känner mer för att ha helg. Men jag står ut. På fötterna sitter mina skor. De klämmer som f'n och jag undrar om jag kommer stå ut att leva i dessa en hel höst.




Nu ska jag inte dryga ut på tiden mer utan plugga en stund. Får passa på när övriga familjen är iväg. Lättare att koncentrera sig när det är tyst i huset. Då kan jag prata högt också, känns som att det går snabbare in i huvudet!



Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Maja

Jaa, vi har samma naturbok ;-)

2009-10-11 @ 19:29:39
URL: http://livetenligtbackis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0