snow

Lite tankar och skönsång

Jag läste Stinas blogg och hon tyckte inte att det är bra att lämna ut sig så som man faktiskt gör när man bloggar och hur mycket tid bloggen tar upp. Jag fick mig en liten tankeställare och tycker helt plöstligt att det är kanske inte så bra att blogga trots allt. Men jag ska fundera lite djupare på det också får jag helt enkelt se vad jag kommer fram till :-).

Nu sitter jag och lyssnar på musik. Ted Gärdestads låt - För kärlekens skull. Om man inte redan har den där nykära-känslan i kroppen så tycker jag att man får lite smak av den när man lyssnar på hans fina stämmor. Texten är fin och säger något!

Nej nu ska jag borsta tänderna och läsa lite Twilight! GOD NATT FINA DU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0