snow

Lördaglördag

Jag ligger nerbäddad i min säng med datorn i knät. Det är lördagsmorgon. Jag har druckit oboy och har en chokladbeläggning på tungan. Hörs det gott? Det är det inte ;-). Oboy är gott när man dricker det sen får man bara ont i magen och en tjock smak i munnen.



Lördag. Vad händer idag? För min del så ska jag plugga. Hur pallar jag, kan någon säkert fråga sig?! Saken är att jag pallar inte. Jag bara gör det, tänker inte utan bara gör det. För om jag pluggar idag och imorgon behöver jag inte tänka på skolan sen. Utan då kan jag lägga allt plugg åt sidan och bara ha lov!

Men jag ska inte plugga hela dagen. Klockan fyra spela Rögle mot Djurgården och jag ska gå och kolla! Jag har inte  sett en match sen i april så det är hög tid för det idag! Efter matchen ska jag och några Röglefantaster äta på stan och sedan ska vi hem till en tjej som heter Sandra. Det är min dag det.

Önskar Dig en jättebra lördag!


Kommentarer
Postat av: Malin

så du ska me på bölekvällen ändå?

2009-10-24 @ 13:44:44
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Annie

Ändå?

2009-10-25 @ 09:10:52
URL: http://jagheterannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0