snow

Onsdag med massage och plugg

Onsdagen är här!

Solig, glad och bra känner jag mig idag. Vi började dagen med levande ljus, oljor och handdukar, i skolan. Vi fick lära oss handmassage. Jag gillar onsdags morgonen. Det är så skönt med massage och det är jätteroligt att lära sig, bra start på dagen :-).

Just nu känner jag mig heeelt tom i huvud. Kan inte komma på en enda sak att skriva här. Bara vad jag ska göra efter att jag publicerat det här inlägget men det är inte särskilt intressant.

Plugga på tills matteprovet imorgon, jag känner mig inte så säker på alla uträkningssätt så jag kan tänka mig att det kan ta ganska lång tid. Jag måste skriva klart ett arbete som ska vara inlämnat imorgon plus att jag borde spela lite tvärflöjt eftersom jag inte ens packat upp den sen jag var på lektion sist. Ok, det var ju ganska mycket som skulle göras nu när jag tänkte efter. Shit, jag måste nog gå nu.

Frid och fröjd!

Kommentarer
Postat av: Maaaalllaan

Kom att tänka på en sak. Kommer du ihåg när ni kallade mig Mallan Ballan Månsson. MBM! HAHAHA!

2009-10-07 @ 20:07:17
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0