snow

Några anledningar till att vara glad idag:

Ett. Jag pluggade ganska mycket igår till provet och det känns som att det lönade sig.
Två. Jag jobbade för en gång skull på datakunskapen.
Tre. Det är fint väder.
Fyra. Jag slutade tidigt.



Hejsan!

Hoppas allt är bra med dig. Även om du kanske inte gillar måndagar. Själv är jag ju väldigt emot söndagar. Men jag har faktiskt märkt att nu när jag slutar tidigt på måndagar så har min söndagsångest försvunnit. För himla skönt måste jag säga :-). Helgen känns väldigt mycket längre p.g.a det!

Också var det en ny vecka igen. Hur snabbt går inte tiden? Egentligen skulle jag behöva plugga nu. Men provet (ett nytt prov) som vi skulle ha imorgon blev uppskjutet en vecka. Så nu sitter jag här, medveten om att jag inte behöver ha dåligt samvete över att jag inte pluggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0