snow

Nytt avtal

Jag kom nyss hem från Malin. Vi, hon, jag och Lina kollade på film, lagade mat och krängde som björnar! Nu har jag och Malin ett avtal. Vi ska inte äta något onyttigt fram tills den förste december. Och jag måste säga att det känns riktigt bra. För så illa som jag mår nu är ingen rolig känsla.

Så från och med nu är det den nyttiga Annie du läser om!



Nej nu ska jag strax borsta tänderna och hoppa i säng. För imorgon ska jag orka mycket. Träna, klassfest och utgång med klassen! Utgång? Usch, det hördes bara föör mycket...

Kommentarer
Postat av: Lina

fyllo :D ta det nu lugnt med spriiten va? ;)

2009-10-29 @ 23:38:12
Postat av: Annie

Kom ju från rätt röv!

2009-10-30 @ 09:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0