snow

På tal om Gud

Nu säger jag det fast att jag inte kan ta in det men: NU ÄR DET LOV!

Skolan var som vanligt idag. Inget speciellt hände. Så jag lämnar det. Ikväll ska några tjejer från klassen komma hem till mig också ska vi kolla på Idol tillsammans. Jag är väldigt tacksam över att få ha kommit i en sådan bra klass! Det ska man inte ta förgivet. Så TACK, Gud eller vem det nu är jag ska tacka.

På tal om Gud. Vi pratade om Han idag. Om han finns eller inte och om inte han finns vem det då är man tror på. Det läraren sa, som jag tyckte var bra sagt var: Bara Du är trygg i det så spelar det ingen roll vad eller vem du tror på. Jag håller verkligen med!



Jag bakade pannkakor förra fredagen. Jag glömde tala om det för dig. Verkligen förlåt, så ohyssat. En sådan viktig sak borde jag ju ha sagt innan jag ens tänkte tanken ;-).

Jag hoppas att du får en bra fredagkväll. Vem du än har sällskap av. Kanske din Mamma, en vampyr eller kompis, Gud eller pojkvän. Massa kramar kommer här!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Ja håller faktiskt med om det din lärare sa:) Hoppas att du får mysigt ikväll med dina vänner:) Ha det så bra Pusssss!♥

2009-10-23 @ 17:48:48
Postat av: Malin

haha, jaa.. du vet ju vad jag tycker! :)

VI ses på måndag, längtar mööö du... jag är verkligen glad för din skull att du har en så bra klass, även om jag måste erkänna att det skär lite i hjärtat.. ne jag ska vara glad för din skull! :)

2009-10-23 @ 18:21:37
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Annie

Ni är så fina ni!



Jag saknar Dig Ebba! Jag ringer dig någon dag. Har en idé vettu :-).



Och Dig Malin, dig saknar jag också! Men som tur ses vi snart!



Puss på er!

2009-10-23 @ 23:42:38
URL: http://jagheterannie.blogg.se/
Postat av: Lina

haha din lärare måste vara närmare en einstein för att komma med en så intelligent kommentar ;) jag håller med delvis så jag ställer mig mellan dig, ebba och din lärare och malin.

2009-10-27 @ 14:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0