snow

Promenad med Maja

God morgon!

Nu är det vecka 41. Ojdå. 11 veckor kvar på 2009. Jag kan inte komma ihåg att jag har sovit inatt och blev därför väldigt arg på klockan som ringde imorse. Jag trodde jag skulle känna av att jag fick 50 minuters sovmorgon. Men icke. Ändå känner jag mig på bra humör idag. Så därför vill jag ge dig, som är riktigt måndagssur lite positiv energi! Hääär kommer den :-).

Kort skoldag, sen ska jag se om det kan bli något skoinköp i eftermiddag och efter det har jag och Maja planerat in en promenad. Ikväll spelar Rögle mot Timrå och jag har inte bestämt om jag ska gå eller inte. Det svåra valet tar jag om några timmar.

Nu, skola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0