snow

SÖNDAY

God morgon!

Det var släktkalas här igår, fullt upp minst sagt. Storkusiner, mellankusiner och småkusiner tillsammans och jag ville hinna prata med alla. Det var inte helt lätt, men det gick :-).

Idag ska jag plugga. Inte roligt någon stanns! Vill inte, bläää. Också ska jag dansa och om jag ska vara helt ärligt är jag inte alls sugen på det heller. Orkar inte. Är trött. Vill äta chokladbollar. Men jag åt FEM fetingar igår. Inte sånna små som man kan äta på en tugga. Utan stora, caféstora, fem stycken. Så jag vet inte om jag är så sugen. Det är fortfarande lite tjockt i munnen..



Oj, nu sprider jag massa negativ energi. Usch. Jag gillar inte läsa bloggar som bara är så sura och tråkiga. Också sitter jag själv här och är precis likadan. Förlåt.

Jag ska försöka ändra inställning till den här dagen nu. Jag behöver plugga, så det är ju jättebra att jag hade tänkt göra det. Och dansa. Det är bra att röra på sig. Sen när jag har pluggat i några timmar så kan jag ju ha helg igen!

Hoppas du får en fin söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0