snow

Spikad tisdag

Puuuh!

Min första lediga stund idag. Den här dagen gick snabbt och var spikad (heter det så när man har fullt upp? Nu gör det i alla fall det). Skolan slutade lite efter tre, åkte hem, åt snabbt och sedan skulle jag hinna ta Cindy på en promenad innan jag började dansa halv fem. Några minuter försenad kom jag inflåsande i danssalen, var där till klockan sex och sedan hem och äta och duscha för att sedan plugga i en timme. Nu har jag precis stängt ner word-dokumentet och tänkte sitta här i exakt tre minuter till för att sedan bänka mig framför tven en stund. Det var min tisdag.

Jag önskar dig en fin kväll!

Bild struntar jag i, idag får då är de tre minuterna jag har kvar borta. (Två minuter nu ;-)).


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har bestämt mig för att skriva på varje nytt inlägg jag läser, och idag har jag läst tre nya på din blogg. Så here you go. Det är mycket roligar att blogga när man får lite feedback! :D

2009-10-07 @ 20:06:05
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0