snow

Step!

HEJSAN!



Hejsan! Hej hej hej!

Hur är det med dig idag? Jag är lite trött men annars mår jag precis som jag förtjänar, höll jag på att skriva, men jag menar att jag mår bra!

Som sagt lite trött. Idag hade vi step på morgonen. Hur roligt som helst! Upp och ner, fram och tillbaka, hit och dit på stepbrädan. Det var riktigt kul och jag hoppas vi snart ska ha det igen!

Klockan fem (alltså om några minuter) ska jag cykla iväg och spela tvärflöjt. Jag har tyckt att det har varit väldigt roligt att spela den senaste tiden och idag när jag skulle spela igenom min läxa så kunde jag inte spela ett F. Jag tror det är en skruv som är lös, i tvärflöjten då ;-).

Så om jag ska hinna packa ihop den och inte behöva stressa ihjäl är det nog bäst att jag tackar för mig och loggar ut från bloggen.

Jag kommer tillbaka sen. Eller imorgon, för vet du? JAG HAR SOVMORGON TILL TIO I ETT! (!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0