snow

Svensk hollywoodfru är ängelholmare!



Jag sitter på mitt rum och tänker (för mycket). Jag älskar att ta kort och jag älskar att kolla på alla bilder. Så det har jag gjort nu en stund. Också har en lugn låt spelats. Jag har blivit lite sentimental. Saknar alla "gamla" vänner. Så mycket vi har gjort och skrattat tillsammans, det gör ont i mig att det är slut!



Det här albumet är helt tomt just nu men ska fyllas med massa bilder från våren och sommarn 2009. Jag har snått idén från Malin men den var ju så bra :-). Jag hade tänkt att ha alla bilder i svart/vitt. Roligt att ha senare och kunna kolla i och minnas!

På tal om något helt annat så har jag fått höra att den här damen är ängelholmare i grund och botten..



Lite roligt tycker jag :-). Nu ska jag se om brudarna har något bra att säga ikväll!

Massa kramar sänder jag här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0