snow

Tack för det här!

Jag vill säga tack för att den här dagen var sååå mycket bättre än gårdagen. Inga sura miner på läpparna idag och jag känner verkligen att det är riktigt skönt med måndag! Är det bara jag som tycker så här?

Idag hade vi badminton på idrotten och det är något som jag verkligen tycker är riktigt rolig! Efter skolan hade jag och Malin och Maja lite planer. Lina fyller år och precis som förra året gick vi och överraskade henne!



Jag vet inte om hon blev särskilt förvånad men glad och bjöd oss på kladdkaka och massa skratt! Det känns så skönt att vi håller kontakten. För ett år sedan gick vi i samma klass och idag har vi alla splitrats och kommit i olika klasser.



KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Maja

tack själv Annie!! Jättetrevligt med mycket skratt, och jag längtar tills vi ses nästa gång! ;D

2009-10-19 @ 21:12:25
Postat av: Lina

åh ni är så gulliga och jag älskar er så mycket! :) Tack för att ni kom, det vaväldigt trevligt även om kladdkakan tog slut haha :P <3

2009-10-21 @ 18:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0