snow

Tanken att det snart är måndag är riktigt skön!

Jag tycker det är lika bra att lägga fram alla korten på bordet innan den här dagen är slut och erkänna att jag har varit en riktigt surhöna idag. Jag tycker synd om min familj som har behövt stå ut med en sådan grinig Annie..

Men nu är jag betydligt gladare. Kanske för att söndagen snart är slut.. Haha. Jag kollade upp vad klockan som jag visade i förra inlägget kostar. Det var inte ett par tusen lappar. Inte tre par heller för den delen. Utan nära på 10 000 kr! HJÄLP.. det är ju ett rån. Jag har inte råd.. Jag har knappt råd att tänka tanken att köpa den ;-).

Men önska, önska vad du vill, önska kostar ingenting. Nu är det hög tid för mig att sova! (Jag hade kunnat gå och lägga mig för flera timmar sen i och för sig..så trött jag var.)
Puss och kramar !


Kommentarer
Postat av: Malin is back!

Haha, jag kände på mig att den var ganska dyr ja... :P

2009-10-19 @ 14:48:23
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0