snow

This is it & Listan



Bion igår var bra. Den handlade om Michaels repitioner inför hans sista världsturne - This is it. Den kändes lite billigt gjord men helt klart sevärd. Men ingen man vill se om och om igen.



--------------------------------------------------------------------------------------------------

Malin tyckte att jag skulle göra den här listan. Så då sätter jag igång. Malins åsikter är min lag ;-). 

1. Hur gammal är du om fem år? 21 år.
2. Vem var den sista du träffade? Om man inte räknar Cindy som sitter här brevid mig så var det Adam för cirka 2 minuter sen.
3. Hur lång är du? 1,62 tror jag. Låång och ståtlig. Ha ha.
4. Vilken var den senaste film du sett? This is it. Igår kväll.
5. Vem ringde du senast? Oj.. Ska jag komma ihåg detta? Jag ska kolla min samtalslista..vänta!... AB Lajna var det, Lina alltså.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Det ska jag också! Puss på dig :-*" skickade jag till Malin.
7. Vad är dagens planer? Jag hade tänkt att träna idag. Men där gick inget bra pass på Friskis så jag tycker det är en bra anledning till att skita i det ;-). I eftermiddag ska jag hem till Malin, laga mat tillsammans med henne och Lina också ska vi ha en mysig tjejkväll.  
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Oj, em.. smsa är ju väldigt smidigt måste jag säga. Om man ringer får man däremot fram sin åsikt ganska mycket fortare men det kan vara lite läskigt att ringa ibland. Då är smsa bättre. Men ringa är ju också bra. Beslutsångest..
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta!! Nionde augusti 2009! Bättre sent än aldrig :-).
10. När såg du senast din mamma? Igår kväll.
11. Vilken ögonfärg har du? Jag vet inte. Gråblå kanske?
12. När vaknade du idag? 09.27
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Nja. Kanske.
14. Vilken är din favoritplats? Just nu ligger jag nerbäddad under mitt varma täcke, det är riktigt behagligt. Annars gillar jag stranden. Gärna en fin, skön sommardag.
15. Vilken plats föredrar du minst? Motorvägen hade jag sagt för något år sedan. Nu vet jag inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Om tio år sitter jag i ishallen och fryser och hoppas att han snart har spelat färdigt för dagen. Eller sitter jag i publiken och klappar och låtsas tycka om både oljudet som kommer från fiolen och låtsas att jag inte har tröttnat på "Fairytale".
17. Vad skrämde dig som barn? Barn? Nu alltså? Ha ha. Det var nog kvinnan i skogen.. Annars får jag svara som Malin gjorde, tomten. Han har alltid varit så läskig i mina ögon. 
18. Vem fick dig att skratta senast? Jill Johnsson. Jag kollade på "Robins" nyss och hon var med där.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Vilka frågor.. ja, men det är jag väl.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? PÅ! Inga kommentarer om detta!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra. Jag älskar kuddar!
23. Hur många landskap har du bott i? Man ska aldrig flytta om man redan bor i det bästa! RÖTT och GULT (höll faktiskt på att skriva vitt där i slutet..)
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor är klumpigt, barota är kallt och strumpor är lagom. Lagom är bäst!
25. Är du social? Absolut! Jag gillar att ha männsikor omkring mig. Men det kan ju vara jäkligt skönt att vara själv ibland också.. Men ja, jag är social.
26. Vilken är din favoritglass? Nu när jag har jobbat på Engelholms glass en hel sommar så är det kanske bäst att säga någon från deras sortiment? Annars får jag nog aldrig jobb där igen. Därför är min favortiglass Knäckstrut..
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Oj oj oj. Jag skulle ta med min familj på en riktigt stor resa som varade i någon månad också skulle jag spara så att jag kan överleva om det skulle skita sig med hockeyspelaren eller Rybak.
28. Tycker du om kinamat? HEEELT ÄRLIGT så har jag aldrig ätit riktigt kina mat, du vet sån take away.. Så jag vet inte riktigt. Sådär tror jag.
29. Tycker du om kaffe? Ja, men bara lukten. (exakt samma svar som Malins syster och fälvaste Flun själv, men det är sant)
30. Vad dricker du till frukost? Juice. Äpplejucie. Apelsin kliar på tungan.

31. Sover du på någon särskild sida? På sidan. Om jag har ont i magen sover jag på mage.
32. Kan du spela poker? Nja... ibland :-).
33. Tycker du om att mysa? Ja, fredagsmys är bäst!
34. Är du en beroendemänniska? Det tror jag absolut att jag är.
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner. Räknas Andreas i E.M.D? Eller Mattias heter han visst. Vart passade lixom A:et in?
36. Vill du ha barn? Ja!! BARN är Livet!
37. Kan du några andra språk än svenska? Mm, I can speak English. But I don´t like it. And I can also say Wie lange sind sie shon(?) hier (?). Men det är väldigt begränsat på tyskan.
38. Har du någonsin åkt ambulans? Nej!
39. Föredrar du havet eller en pool? Havet är frihet. Poolen är bäst att bada i.
40. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, lätt fett!

41. Äger du dyra smycken? Räknas mitt Thomas Sabo smycke för dyrt så ja, annars nej.
42. Har du någon gång testat narkotika? Stolt svarar jag nej.
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En köttbullsmacka tror jag.
44. Vem är den roligaste människan du känner? Roligaste? Jag själv kanske.. Haha. Nej jag vet inte.
45. Välj ett ärr på din kropp? Armbågen. Jag skulle stryka en tröja men tyckte tydligen att jag själv var lite skrynklig.
46. Vad har du för ringsignal? Den klassiska, som alla har. Sony Ericsson.
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en cool kjol från Malaga 2000 eller nått.
48. Flirtar du mycket? Alltid, märks inte det va? Gullet?
49. Vart togs din profilbild för din blogg? Jag fattar mig inte på hur man får en profilbild..
50. Kan du byta olja på bilen? Olja i bilen? Olja använder man bara i matlagning.
51. Har du fått fortkörningsböter? Tack och lov nej!
52. Vilken var den senaste bok du läste? "Ljudet av ditt hjärta" fast jag är inte klar med den.
53. Läser du dagstidningen? Ganska ofta! Senast idag. Om Henkes farväl till HIF.

54. Prenumererar du på någon veckotidning? Se & Hör
55. Dansar du i bilen? Varje dag. Undra hur det kommer gå sen när jag har körkort. Dansa och köra bil är ingen bra kombination.
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM.
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet inte, minns inte.
58. När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen.
59. Vilka personer utmanar du att fylla i detta? Maja Lindström och Maja Bäckis. Varsågoda :-). Det var faktiskt ganska roligt!

Puuh! Det tog ett tag. Nu: fortsätta sitta vid datorn! I love lov!


Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Det var roligt att läsa vad du skrev!:D

Ha så bra!

Påssssss♥

2009-10-29 @ 12:21:11
Postat av: "fälvaste flun"

Hahahahaha! Du är för go. fråga 16 svarade du lättfett bäst på! ;D

2009-10-29 @ 12:23:35
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Maja

Haha, jag diggar också ditt svar på 16 :D

2009-10-29 @ 15:14:04
URL: http://livetenligtbackis.blggg.se
Postat av: Lina

FJOOOORTIIIS!! :D men det därom hockeyspelaren och rybak låter ju bra. speciellt den norske lille violinisten :) men jag hade ju inte kunnat skriva det samma eftersom jag ska gifta mig med prinsen av sverige.

2009-10-29 @ 23:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0