snow

Aj min lilla fot!

Torsdag.

Jag sitter på mitt rum, eller nej, jag ligger i min säng, med idrottsshortsen på, håret i en hästsvans, benen under täcket och har så fruktansvärt ont i min fot. Häromdagen när jag var ute och gick så hade jag ett par skor, som knappt har någon sula, på migoch igår kunde jag knappt dansa så ont jag hade.

Idag när jag vaknade kändes det inte bättre och jag kan inte sätta ner hälen för då smärtar det till. Aj, aj, aj, Så jag ska plugga lite hemma idag och vila foten. Känns så konstigt att vara hemma när jag inte känner mig sjuk, på det sättet. Men att vara i skolan och ha orientering gör bara ont av tanken.

Jag är snart tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var så jag kände i stockholm! Jag gick ju med ballerina första dagen, kommer du ihåg? =) Det går snart över, tar kanske någon vecka eller så... =)

2009-09-18 @ 09:25:15
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var så jag kände i stockholm! Jag gick ju med ballerina första dagen, kommer du ihåg? =) Det går snart över, tar kanske någon vecka eller så... =)

2009-09-18 @ 09:25:29
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0